Recent werden we verrast door Marlie en Roger Gielen, eigenaren van Snackpoint Formule Management. Tijdens het kerstreces hebben Marlie en Roger de periode waarin Snackpoint onze hoofdsponsor is, geëvalueerd. Voorafgaand aan “seizoen” 2020-2021 is Snackpoint het avontuur aangegaan met de Eaters, “seizoen” 2020-2021 is het seizoen waarin er, vanwege de Corona-pandemie geen competitie heeft plaatsgevonden.

 

Tijdens dit “seizoen” is er uitsluitend getraind. In de voorbereiding naar seizoen 2021-2022 leek het erop dat er een relatief normaal seizoen kon plaatsvinden en is het team en de gehele organisatie voortvarend van start gegaan. Gedurende seizoen 2021-2022 werden de Corona-maatregelen aangescherpt waardoor we met allerlei beperkingen werden geconfronteerd. En toch hebben Marlie en Roger hun vertrouwen uitgesproken in de gehele Eaters-organisatie. Dit heeft geresulteerd in een gesprek waarin het sponsorcontract is opengebroken en de oorspronkelijke sponsortermijn van 3, met een optie van een 4e jaar, is omgezet naar een sponsorcontract van 5 jaar! Dit betekent dat de naam van Snackpoint tot minimaal seizoen 2024 – 2025 aan de Eaters verbonden blijft.

 

Roger Gielen: “Een gezonde club met een gezonde visie, op de toekomst gericht, dient gerund te worden als een bedrijf. Dat is precies waar we met het Snackpoint Formule Management ervaring én succes mee hebben. Ik ben blij deze ervaring te kunnen gebruiken bij de Eaters om zo samen te kunnen streven naar een nog professionelere en stabielere club voor nu maar zeker voor de toekomst. Wat echter ook héél belangrijk is, is de verdere professionalisering van de samenwerking met de jeugd. Om dit te bewerkstelligen hebben we ons, als Snackpoint ook al verbonden aan de Vereniging Jeugdbelang Eaters Geleen (VJB).”

 

Marlie Gielen – Paas: “Sterker nog, Zeb onze kleinzoon, op dit moment 3 jaar, zal vanaf volgend seizoen lid worden van de VJB en zijn eerste schaatslessen gaan volgen in de hoop ooit in het eerste team te mogen spelen”.